Eile avaldatud iPhone SE võib oma põhiturud Hiina ja India külmaks jätta.
- iPhone Apple SE Foto: Apple
Neljatollise ekraaniga Apple SE eesmärk on toetada iPhone’i müüginumbreid ning vallutada arenevaid turge, vahendab Reuters. Erilise hoolega jälgib õunafirma Hiinat ja Indiat: Apple’i tootearenduse juhi Greg Joswiaki sõnul tahavad just hiina kliendid, et nende esimene iPhone oleks neljatollise ekraaniga.
Analüütikud seesuguste väidetega päri siiski pole. Nimelt väidetakse mitmel puhul, et Hiina ja India kliendid soovivad avastada digitaalmaailma ning selle tarbeks on suur ekraan väga oluline.
Counterpoint Technology Market Researchi uuringute direktori Neil Shahi sõnul on näiteks India puhul näha, et ka kõige odavama hinnaklassi nutitelefonid on viietollise ekraaniga. „Paljud neist kasutajatest muutuvad üha teadlikumaks ning eelistavad seega suuremat ekraani, kuna kõigil siiski pole tahvel- või sülearvutit,“ selgitas ta.
Hiina puhul on analüütikud märkinud, et iPhone SE võib olla läbikukkumine ning sarnaneda seega iPhone 5C-le, mis anti samamoodi välja eesmärgiga teha Apple’i tooted kättesaadavaks ka neile, kellel rahakott veidi õhem.
„5C oli kohutav, keegi ei tahtnud seda. Kõik teadsid, et kui sa selle ostad, siis see tähendab, et sul pole raha,“ kritiseeris China Market Research Groupi asutaja Shaun Rein.
iPhone SE-l on kasutusel kõige uuem protsessor, sõrmejäljelugeja ning Apple Pay. Seadme hind on 399 dollarit, mis on pea 40 protsenti madalam kui iPhone 6Si hind, mis algab 649 dollarist.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.